Skip to content

MITSOUS ΓΙΑ ΟΛΑ

Ιανουαρίου 11, 2009

Σε παγκόσμια αποκλειστικότητα,θα διαβάσετε,αγαπητοί,την πρώτη συνέντευξη,του
αρχιαντάρτη,Mitsous Koubouras,κατα κόσμον,Μήτσο Κουμπουριώτη,ο οποίος σχολιάζει την επικαιρότητα,όπως μόνον αυτός μπορεί..ΠΩ ΠΩ.

Αντάρτης δημοσιογράφος-Αγαπητέ Δημήτρη,σας ευχαριστώ,που δεχτήκατε,την πρόσκληση μου,για αυτή,την πολυαναμενόμενη συνέντευξη σας. χα,τι μάγκας που είμαι,δεν συμφωνείς?
Mitsous Κoubouras-Ναι ναι,είσαι πολύ καλός,που με ξετρύπωσες?Μήπως είσαι πράκτορας των οχτρών,ωρε γκιαούρη?Γιατί αν είναι έτσι,να βγάλω το κουμπούρι μου,α?
Αδ-ΑΑ,μα τι λέτε,όχι βέβαια,εγώ είμαι με το μέρος σου αρχηγέ μου…
-Καλά τότενες,να με φωνάζεις Μitsous όμως,είναι,για κάλυψη..Α’ι’ντα,ρώτα με.
Αδ Μάλιστα Mitsous.Κατα’ρχήν,θέλω να μου πείτε,τι σας οδήγησε στην δημιουργία του ιστολογίου αυτού.Ποιός ήταν ο λόγος βρε αδερφέ..
-Axα,μπράβο ωρε,γκιαούρη,καλή ερώτηση.Το λοιπόν,εκεί που καθόμανε,πάνω στην κορφή με τα άλλα,τα παιδιά,έρχεται ένα από τα παλικάρια και τι μου λέει?
ΑδΤι σας είπε,τι σας είπε?
-Ωρε Μήτσο,λέει,ήντα θες ωρέ του λέω?βρήκα τρόπο μωρέ,να μιλάμε με πολλούς,από δωπάνω,από την κορφή.Σώπα ωρέ,και πως θα γίνει αυτό,ρωτάω?χα,και μου βγάζει απο το σακίδιο του,ο αθεόφοβος,ένα πράμα,μα,πως μου το πέ..αα,netbooκ ωρέ..
ΑδΕβγαλε netbook?
MΚ-Nαι ωρε,τι σου λέω?και μου λέει και για το..διαδίκτυο..οτι μαζεύονται λέει,εκεί πολλοί και μιλάνε,και λένε διάφορα,χωρίς να φοβούνται τι να πούν..Λένε όλοι την γνώμη τους ελεύθερα..Ε,και μετά,μου λέει,θα φτιάξουμε,ενα..blog,που είναι και της μόδας,να λέμε αυτά που θέλουμε,και όσο ποιό πολλοί,τόσο καλύτερα..Και έβαλε και τα μούτρα μου,για να με βλέπετε κιόλα..
Αδ-Μάλιστα,μάλιστα,πολύ ενδιφέρον.Για πείτε μου Mitsous,ποιά νομίζετε,ότι θα είναι η τύχη της κυβέρνησης,ύστερα από τα γεγονότα των τελευταίων ημερών..
-Τι πράγμα,τύχη?για να έχεις τύχη ωρε γκιαούρη,πρέπει να κινείσαι,να παίρνεις αποφάσεις,να κάνεις αλλαγές,και πάνω απ όλα για το καλό του λαού ωρέ.Να όπως εγώ,κοιτάω το καλό της ομάδας μου,και το καλό του λαού,και προσπαθώ να κινηθώ σύμφωνα με το συμφέρον ολων μας,και όχι μόνο για το δικό μου,ωρε.Ετσι μπορεί να με βοηθήσει η τύχη,αλλιώς δεν έχω να περιμένω τίποτα,η μάλλον έχω,την κλοτσιά στον κώλο από την ομάδα που με στηρίζει..Αυτοί στη κυβέρνηση και σε κάθε κυβέρνηση σηκώνονται από τις καρέκλες τους,μόνο όταν έχουν ετοιμάσει το κόλπο τους,και είναι έτοιμοι να τα αρπάξουν για άλλη μια φορά.Σκότωμα θέλουν όλοι οι κλέφτες σαπάνω στην Αθήνα που κρατάνε τις καρέκλες.Τι να πρωτο πω,βατοπέδι,ομόλογα?Μήπως να θυμηθώ πιό παλιά?χρηματιστήριο,και τόσα αλλά..Αντε,μην μου τα θυμίζεις τώρα και βγάλω το κουμπούρι ρε,πρόσεχε.Εσας τους δημοσιόγραφους δεν σας εμπιστεύομαι,και ας είσαι δικός μου,ποθε ξέρω τι να θέλεις.Και ο Μάκης φίλος ήταν με τον Θέμο,αλλά,ειδές..Λοιπόν,καταλήγω,άμμεση παραίτηση της »κυβέρνησης»,και προκήρυξη εκλογών..Το λιγότερο που μπορούν να κάνουν τώρα.
ΑδΜάλιστα,τι έχετε να πείτε για την δολοφονία του μικρού Αλέξη από τον ειδικό φρουρό?
ΜΚ-Τι να πώ ώρε γκιαούρη?Γράμματα είναι?θέλανε να κάνουνε ταραχή,μπάς και ξεχαστεί κανά σκάνδαλο,αλλά μάλλον τους ξέφυγε γιατι είναι μπι για μπιτ..Ε,έγινε οτι έγινε τελικά.Οπότε,ο »ειδικός φρούρος» πρέπει να κρεμαστεί στην Ομόνοια,με προεδρικό διάταγμα,τέρμα,οτιδήποτε λιγότερο,είναι ύποπτο.Δυστυχώς,θα την γλυτώσει,όπως τόσοι και τόσοι μπάτσοι σε παρόμοιες περιπτώσεις.
ΑδΜα πως είναι δυνατόν να έχετε μια τέτοια άποψη?δεν μπορεί το κράτος να έρχεται στην θέση του κάθε εγκληματία και να σκοτώνει με νόμο..
ΜΚ-Όχι βέβαια,δεν έρχεται στην θέση του κάθε εγκληματία,απλά τους προσλαμβάνει στην αστυνομία και στις δυνάμεις καταστολής,ώστε να τους εκπαιδεύσει για να κάνουν την δουλίτσα τους,άμα χρειαστεί.Οπως τώρα.Και να ξέρεις,είναι πολύ εύκολο να εκπαιδεύσεις άρρωστα μυαλά να σκοτώνουν και να χτυπάνε χωρίς να κρίνουν..Αντί,ωρέ,η αστυνομία,να προστατεύει τους πολίτες,στρέφεται εναντίον τους.Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα,από το να δαγκώνεις το χέρι που σε τα’ί’ζει..
Αδ-Με λίγα λόγια πιστεύεις αρχηγέ μου,ότι ήταν οργανωμένο σχέδιο από την πλευρά της κυβέρνησης?
ΜΚ-Στα σίγουρα δεν μπορείς να το πείς,αλλά μόνο και μόνο από την σταση τους,όλων αυτών εκεί πάνω,καταλαβαίνεις,ότι μόνο αθώοι δεν είναι.
ΑδΠοία ήταν,δηλαδή η στάση τους,που σε κάνει να λές ότι είναι ύποπτοι,αρχηγέ μου?
ΜΚ-ΑΑ,συ είσαι,μπιτ τελείως ρε,τι δουλειά έχεις στην ομάδα μου?anyway(!).Ωρε,γκιαουρη,
σκέψου αυτό που θα σου πώ.Εχω εγώ ένα πρόβλημα στην ομάδα μου,σοβαρό,και αντί να δώ πως θα το αντιμετωπίσω,προσπαθώ να κορο’ι’δέψω τους αντάρτες μου,ώστε να μείνω αλλόβητος μέχρι να τελειώσει η κρίση και να παραμείνω στην εξουσία..Αύτο κάνει η κυβέρνηση,’οταν βάζει μπάτσους-προβοκάτορες να σπάνε τα μαγαζιά των ανθρώπων.Προσπαθεί να αλλάξει το πολιτικό μήνυμα των ανθρώπων που διαδηλώνουν,και να στρέψει ενατίον τους,αυτούς που δεν ξέρουν και πολύ καλά τι γίνεται..
Ετσι,θα γλιτώσει τις ευθύνες.Αντί,να κοιτάει το καλό των Ελλήνων,κοιτάει,πως θα την σκαπουλάρει.Ε,τι είναι ωρε,δεν είναι ύποπτοι?
Αδ-Μάλιστα,μάλιστα.Αρχηγέ μου,κλείνοντας,θα ήθελα να σε ευχαριστήσω,και να σε ρωτήσω πως σκοπεύεις να συνεχίσεις από εδώ και πέρα?
ΜΚ-Οτι μου φαίνεται στραβό,ωρε γκιαούρη,θα βγαίνω και θα βρίζω και την κουμπούρα μου θα ανεμίζω.ΟΥΡΤΟΥ ΡΕΕ


Free Signature Generator
One Comment leave one →
  1. Anonymous permalink
    Ιανουαρίου 11, 2009 2:16 μμ

    ap oti vlepo file mou, asxoleisai ki esy me ta themata tis epikairotitas pou toso mas exoun kanei na ksanaskeftoume kapoia pragmata..isos me tin sillogiki kinitopoihsh pou exei ginei teleytaia na kataferoume na allaksoume kati pros to kalitero se ayto ton topo. isos…
    kai epeidh ap oti vlepo eimai o protos pou diavazei tis skepseis se ayto to blog,sou eyxomai na pane ola kala gia sena!an mou epitrepeis kai mia paratirisi pantos,sou leo na prosekseis ligo tin «mperdemeni» glossa sou! an kai einai logiko ayto ,giati fantazomai pos einai to proto blog sou!ayta apo mena! kali sinexeia giaouri!!!

Σχολιάστε

