Skip to content

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ

Μαΐου 22, 2009

  Παρασκευή,μεσημέρι,κάνει ζέστη,
δεν δουλεύω,δεν είμαι στην θάλασσα
δυστυχώς,αλλά στο σπίτι.Προσπαθώ να χαλαρώσω και να μην σκέφτομαι τα παραπάνω προβλήματα.Σε μια
στιγμή αδυναμίας,πνευματικής υστέ-
ρησης,ανεπάρκειας εγκεφαλικών 
λειττουργιών,ανοίγω την τηλεόραση
Και εδώ πρέπει να προσθέσω μια ση-
μαντική λεπτομέρεια:δεν έχω τηλεχειριστήριο,οπότε,όταν την ανοί
γω,επειδη στο κανάλι 1 είναι ο ant1,
παρακολουθούσα και εγώ ant1..
 Eντάξει σκέφτομαι,τι πειράζει,όλα τα κανάλια τις ίδιες μαλακίες δείχνουν..
Η παραπάνω σκέψη,όσο αθώα και αν φαίνεται,είναι η αιτία για την μεσημεριάτικη σύγχηση μου,και εν μέσω ζέστης και ενός άνευ λόγου πονοκεφάλου,η δυσφορία εντείνεται.
  Σαν άλλη Madonna,σαν άλλο ποπ είδωλο σε συναυλία,εισέρχεται η ιέρια των μεσημεριανών »εκπομπών» ερμηνεύοντας χορευτικά  το »hung up»,χειροκροτούμενη από το συγκλονισμένο κοινό,επευφημούμενη κατ επανάληψη.Και αναρωτιέμαι »γιατί τι μου φταίω;;»
  Αρχίζει και ξεδιπλώνει το σπάνιο δημοσιογραφικό ταλέντο της,παρουσιάζοντας με μοναδικό 
τρόπο  την θεματική ατζέντα της ,κάποια παιδάκια εξασκούμενα στην πολεμική τέχνη του  παγκράτειου,ύστερα χορευτικά hip-hop,τραγουδιστές rap,barmen στροβιλίζοντας μπουκάλια στον αέρα.
  Ουφ,δεν άντεξα άλλο τον ενημερωτικό καταιγισμό και την ποιοτική,ανύμπορο το μυαλό μου να την συλλάβει,δημοσιογραφία.Σηκώθηκα να την κλείσω και γλίστρησα στην γλίτσα της..
 

Free Signature Generator

Free Signature Generator

10 σχόλια leave one →
  1. Miou-Popofotitsa permalink
    Μαΐου 23, 2009 9:35 μμ

    Την επόμενη φορά κάνε βουτιά στη θάλασσα!!Και μακρια απο εκπομπές..παράσιτα!!Ήμουν στα μέρη σου αναπληρώτρια μια χρονιά και έχει ομορφιά ο κάθε τόπος εκεί!!Ήμουν στα φιλιατρά..Ξετρελάθηκα με Μεθώνη και τα υπόλοιπα μέρη εκτος απο την περιοχή που ήμουν.Καλό βράδυ «κρεοπώλη»!!!;))

  2. αναρχόβλαχος permalink
    Μαΐου 23, 2009 10:24 μμ

    εχεις,απολυτο δικιο,αλλα δεν αντεξα..κολλησε για λιγο το παρασιτο πανω μου..ελα,ησουν στα φιλιατρα?ωραια ειναι το καλοκαιρι..μμπλοουμμ

  3. Miou-Popofotitsa permalink
    Μαΐου 24, 2009 12:08 πμ

    ναι για 8 ολόκληρους μήνες!!Βρήκα καλή παρέα εκεί και μου γνώρισαν τα υπόλοιπα μέρη.. μόνο η κωμόπολη αυτη δεν μου άρεσε απο Μεσσηνία-και έμεινα εκεί καθώς εκεί ήταν το σχολείο και σκέψου ότι είμαι απο βορρά-τρελά χιλιόμετρα τη χρονιά εκείνη έκανα..με υπόλοιπα μέρη ξετρελάθηκα!!!

  4. αναρχόβλαχος permalink
    Μαΐου 24, 2009 12:14 πμ

    χαιρομαι που σου αρεσε,και χαρας το κουραγιο σου..ελπιζω να μας ξαναρθεις,χε

  5. Miou-Popofotitsa permalink
    Μαΐου 24, 2009 12:20 πμ

    Διάβασε στις αλήθειες μου στο μπλογκ μου το νουμερο 2 απο αυτα που λέω για μενα και αυτο μου συνέβη εκεί και μετά απο αυτό..Έχω επικοινωνία με φίλους που έκανα εκεί και με γονείς παιδιών που είχα-μια οικογένεια απο Γαργαλιάνους στέλνουν κάθε χρόνο λάδι δικό τους στο πατρικό μου..Εχω τις καλύτερες εντυπώσεις απο αυτούς τους ανθρώπους εκτός απο το σκηνικό που μου συνέβη..Συμβαίνουν κι αυτά δυστυχώς..

  6. αναρχόβλαχος permalink
    Μαΐου 24, 2009 12:41 πμ

    ωχ,,το διαβασα,γαμωτο εκνευριζομαι με κατι τετοια(το λεω πολυ κομψα)τουλαχιστον βρηκες ανθρωπους να σε βοηθησουν,ευτυχως.Χα,στελνουν λαδι ε?αυτη η κινηση σημαινει πολλα για τους περοσσοτερους στην Μεσσηνια,ειναι συμβολικη..Ελπιζω να σου μην σου εμεινε πικριλα..

  7. Miou-Popofotitsa permalink
    Μαΐου 24, 2009 9:05 πμ

    Με την οικογένεια αυτη που στέλνει λάδι(το οποίο λάδι είναι όλα τα λεφτά) όταν έρχονται Αθήνα βρισκόμαστε!!Και τους στέλνω και γω δώρα για τη μικρή!!Σαν νονά της νιώθω!!Για το σκηνικό αυτό μόνο το ότι με έκανε να περάσω τους υπόλοιπους μήνες εκεί καταστρώνοντας σχέδια να αποφεύγω την οικογένεια αυτού του βλάκα..και δεν είχα εκεί να το πώ σε κανέναν καθώς όλη η παρέα μου εκεί ξεκίνησε απο την οικογένεια αυτη..Άσε..Έχω αντοχές τρελές τελικά!!Καλή Κυριακή!!Α!Σου απάντησα στο σχόλιο που έκανες!!Πάντως έχω θετικές αναμνήσεις από την χρονιά εκείνη εκεί..μόνο αυτη τη σκηνή δεν μπορώ να ξεχάσω.Φιλιά***

  8. irthe_h_pitsa permalink
    Μαΐου 24, 2009 3:33 μμ

    Μαν, βάψε την tv σου μπλε και πέτα την στη θάλασσα.

  9. αναρχόβλαχος permalink
    Μαΐου 24, 2009 3:55 μμ

    ΘΑ το εκανα πολυ ευκολα,αλλα μενω σε νοικι,και δεν ειναι δικια μου…

  10. disa permalink
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 3:28 μμ

    視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋

Σχολιάστε

