Skip to content

TO BLOGIN ΕΣΤΙ ΦΙΛΟΣΟΦΕΙΝ

Ιουνίου 6, 2009

  Παρακολουθώ τον τελευταίο καιρό αρκετά blogs,τα περισσοτερα μου αρέσουν,και όποτε προλαβαίνω,αφήνω και κανα σχολιάκι,έτσι κουβέντα να γίνεται..

  Θέλω να πώ,όμως,κάτι που παρατήρησα και,δεν μου άρεσε καθόλου..
  Αρκετά άρθρα,κείμενα,όπως θέλετε,γράφτηκαν,σε πάρα πολλά blogs,όπως φαντάζομαι θα έχετε διαβάσει (ή γράψει),για τις εκλογές αύριο,πολλές γνώμες εκφράστηκαν υπέρ ή κατά της αποχής,και όλα τα σχετικά,τα ξέρετε..Όλα καλά μέχρι εδώ.
  Το πρόβλημα για μένα είναι,όταν προσπαθείς με πλάγιο τρόπο να επηρεάσεις τον αναγνώστη σου,χωρίς να το καταλαβαίνει κιόλας. Υπάρχει μια λεπτομέρεια κατα την γνώμη μου,πίσω από την ανωνυμία των blogs,και των blogers.Όταν αναρτάται ένα κείμενο,πολιτικού περιεχομένου για παράδειγμα,σε ένα blog,που σου αρέσει και το διαβάζεις καθημερινά,ο bloger γράφει όμορφα,πολλά από αυτά που λέει σε εκφράζουν,είναι πολύ πιο εύκολο λόγω της ανωνυμίας και της blogoσχέσης που ενδεχομένως να έχει αναπτυχθεί,μέσω σχολίων και τα λοιπά,να επηρεαστείς να παρασυρθείς και να προβληματιστείς,για θέματα,
που άν για παράδειγμα,άκουγες έναν επώνυμο πολιτικό ή δημοσιογράφο κάποιας παράταξης να μιλάει με τον ίδιο τρόπο για αυτά,το πιο πιθανόν θα ήταν να υποπτευόσουν,και να σκεφτόσουν οτι προσπαθεί να σε επηρεάσει,υπέρ του κόμματος του,ή τελοσπάντων οτι έχει κάποιο συμφέρον,και λογικά αν ήσουν αντίθετος ευθύς εξαρχής,δεν θα επηρεαζόσουν..
  Συγκεκριμένα,απογοητεύτικα,απο ένα  blog,που έχει αρκετή »κίνηση»,και μου άρεσε να το διαβάζω,ο bloger γράφει πολύ ωραία και πολλές φορές έχω βρεί τον εαυτό μου να συμφωνεί σε κάποια θέματα.Έκανε αυτό ακριβώς.Είχε φτιάξει μερικές πολυ ωραίες αναρτήσεις,υπέρ της συμμετοχής στις εκλογές (και καλά έκανε,δικαίωμα του,και γνώμη του),είχαν γίνει αρκετές συζητήσεις,μέσω σχολίων,πάνω σε αυτό το θέμα,και ενώ βέβαια,δεν υποψιαζόμουν κάτι,λίγες μέρες πριν,τσοουπ,σκάει μύτη αναρτησούλα,με λόγια υπέρ ένός κόμματος,ξεκάθαρα πλέον,και την σημαιούλα του,μες την μέση..Ε όχι ρε γαμώτο,αυτά που κοροϊδεύουμε θα κάνουμε;Μάλλον είμαι νέος ακόμα στον χώρο.
22 σχόλια leave one →
  1. Iptamenos Ollandos permalink
    Ιουνίου 6, 2009 5:36 πμ

    Έτσι είναι αδελφέ, όταν του έλεγα (γιατί νομίζω ότι ξέρω που αναφέρεσαι, και γιατί ακριβώς την ίδια απογοήτευση ένιωσα και εγώ) ότι αποκλείεται να μην υπάρχει προσωπικό κέρδος από αυτή την ανάρτηση και τον ρωτούσα μήπως πολιτεύεται με κάποιο κόμμα, εποίησε την νύσσα. Και όταν τόλμησα να αναφερθώ στον Έλληνα γενικά σαν οπαδό στο θέμα του κόμματος, για να εξηγήσω την περίπτωση που δεν υπήρχε προσωπικό συμφέρον, βιάστηκαν να με κοροϊδέψουν. Τότε κατάλαβα φίλε μου (αν και άργησα οφείλω να ομολογήσω), και πράγματι με την επόμενη ανάρτηση πέσανε και οι μάσκες…
    Έτσι όμως δεν πειράζει, να παθαίνουμε, για να μαθαίνουμε για να μπορούμε ν'αποφεύγουμε τις κακοτοπιές στο μέλλον.
    Και κάτι ακόμα, σε πήγα, που πέταξες το λίνκιο σου και δεν ανακατεύτηκες με τα πίτουρα…
    Καλή σου μέρα!

  2. Laplace permalink
    Ιουνίου 6, 2009 8:06 πμ

    e ayta ta karagkiozilikia den mporw re file..
    apogohteytiko….
    krima..den kserw gia poion les,alla exw dei k egw pollous tetoious
    kalo SK k kalh epityxia sto komma pu tha pshfiseis

  3. αναρχόβλαχος permalink
    Ιουνίου 6, 2009 10:38 πμ

    @Ιπτάμενος Ολλανδός.Νομίζω,λέμε για το ίδιο blog,διάβασα και τα σχόλια σου..Ξέρεις κάτι,εννοείται δεν έχω πρόβλημα όπως φαντάζομαι και εσύ,να υποστηρίξει κάποιος στο blog του το τάδε κόμμα,αλλά τα πράγματα μπερδεύονται όταν δεν το κάνει ξεκάθαρα,αλλά με τον τρόπο αυτόν.Τουλάχιστον στο φτωχό μου το μυαλό,γιατι και εγώ στόκος είμαι,προσπαθεί να επηρεάσει και δεν λέει απλά την γνώμη του..Γιατί προφανώς όσοι δεν συμφωνούν μαζί του,απλά δεν ξέρουν απο πολιτική,όπως αυτός,καλύτερα να μην ξέρω..

    @laplace.Αν θές σου λέω,για να μας πείς και εσύ την γνώμη σου,μήπως βρε παιδί μου,είμαστε πολύ λάθος και παρεξηγήσαμε τα πράγματα..

  4. κόκκινο μπαλόνι permalink
    Ιουνίου 6, 2009 11:01 πμ

    Eπειδή κι εγώ κατάλαβα ποιον εννοείς, είπα να πω μια κουβέντα.
    το μπλογκ είναι ο προσωπικός χώρς του καθένα μας στον οποίο γράφουμε ό,τι θέλουμε. Μα ό,τι θέλουμε. Αν σε κάποιον του αρέσουν αυτά που γράφουμε και επηρεάζεται από αυτά, με γειά του και χαρά του (αυτού που επηρεάζεται). Αν πάλι του αρέσει γενικά ο συγκεκριμένος μπλογκερ αλλά διαφωνεί με κάποιο κείμενό του, το εκφράζει με κόσμιο τρόπο, όπως έκανε κι ο Flying Dutchman με τον οποίο τα λέγαμε κι εκεί.
    Το γιατί ο καθένας μας έχει μια συγκεκριμένη άποψη είναι προσωπική υπόθεση και συνήθως αποτέλεσμα πολλών παραγόντων (ερεθείσματα, διαδρομή, εργασία)
    π.χ. Ο Νταλί σαν ζωγράφος μου αρέσει πολύ. Αυτό δε σημαίνει ότι θα ψήφιζα για παράδειγμα αυτό που θα ψήφιζε κι αυτός.
    Ή για παράδειγμα, η Σώτη Τριανταφύλλου γράφει στην Athens Voice άρθρα με τα οποία άλλες φορές συμφωνώ, άλλες όχι.Δικαίωμά της και δικαίωμά μου.
    @ιπτάμενο ολλανδό
    λες και ξαναλές τη φράση "προσωπικό κέρδος". Θεωρείς δηλαδή πως όσοι εκφράζουν μία άποψη υπέρ ενός κόμματος (ή μιας εφημερίδας ή ενός συγγραφέα ή μιας ταινίας το ίδιο μου κάνει-η άποψη είναι άποψη για ό,τι και αν είναι) έχουν προσωπικό κέρδος; Και τι σημαίνει "κέρδος"; Τα παίρνουν από κάποιον;
    Και τελικά, τι εννοείς λέγοντας "πολιτεύεσαι" που το είπες και σε μένα και ξαφνικά "ποιήσαμε την νύσσα" και εγώ και ο εν λόγω μπλογκερ; Μήπως ποινικοποιήθηκε η ψήφος ή η συμμετοχή στην πολιτική (είτε ως μέλος ενός κόμματος είτε απλά ως συμπαθών) και δεν το έμαθα; Νόμιζα πως το '46 έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
    Αυτά περί μάσκες που πέσανε!
    Αναρχόβλαχε, έχεις κάθε δικαίωμα να απογοητεύεσαι από κάποιον, όχι όμως γιατί έχει άποψη και την εκφράζει αλλά γιατί διαφωνείς με αυτή την άποψη. Και αυτό το έχω πάθει ουκ ολίγες φορές.
    Σόρρυ για την κατάχρηση.
    υ.γ.(δεν νομίζω να ήταν κακό να αναφέρεις το μπλογκερ για τον οποίο μιλάς)

  5. κόκκινο μπαλόνι permalink
    Ιουνίου 6, 2009 11:05 πμ

    και επειδή γράφαμε παράλληλα και μόλις είδα την απάντησή σου, τι εννοείς λέγοντας "τα πράγματα μπερδεύονται όταν δεν το κάνει ξεκάθαρα,αλλά με τον τρόπο αυτόν";
    Όλοι μας ξέρουμε όση πολιτική θέλουμε. Και όταν διαφωνούμε διαφωνούμε για τις απόψεις μας όχι για τις γνώσεις μας.

  6. κόκκινο μπαλόνι permalink
    Ιουνίου 6, 2009 11:06 πμ

    sorry και πάλι για την κατάχρηση

  7. αναρχόβλαχος permalink
    Ιουνίου 6, 2009 11:22 πμ

    @Κοκκινο μπαλονι,καταρχην,σε ευχαριστω για τα σχολια σου,καμια καταχρηση..Εννοείται οτι δεν θα απογοητευτω,από το γεγονός οτι κάποιος εκφράζει την άποψη του,αυτό έλειπε.Απλά για μένα ο τρόπος που έγινε,κατα την γνώμη μου,μπορεί να σε επηρεάσει υποσεινήδητα,όπως ακριβώς κάνουν οι διαφημίσεις,όπως ακριβώς κάνουν,προσπαθούν τελοσπάντων,τα ''επικοινωνιακά τμήματα'' των κομμάτων,γιατι εγώ έτσι το είδα,σαν ένα επικοινωνιακό παιχνίδι.Για αυτό και απήχα από κάθε σχολιασμό,απλά παρέθεσα σε κάποια ανάρηση ένα λινκ,(ξέρει ο ιπτάμενος ολλανδός)το οποίο πέρασε μάλλον απρατήρητο.Δεν ξέρω αν έχει κάποιο συμφέρον ή όχι,εδώ μπαίνει το γεγονός της ανωνυμίας στα blogs,δε ξέρεις ποιος ακριβώς είναι αυτός που γράφει,οπότε μπορεί να ξεγελαστείς.Μα θα μου πείς,οκ,και αν ήθελε να επηρεάσει,τι έγινε,ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος;Και όπως είπες,όποιος θέλει να επηρεαστει,ας επηρεαστεί.Κατά την γνώμη μου όλοι όσοι ζητάνε ψήφο,πάνω σε αυτό βασίζονται(δήθεν δικαιολογία) και στήνουν το επικοινωνιακό τους παιχνιδάκι..

  8. κόκκινο μπαλόνι permalink
    Ιουνίου 6, 2009 11:37 πμ

    Κοίτα, αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι εσύ κρατάς μια συγκεκριμένη στάση αποχής από τις εκλογές. Οκ! Πολιτική στάση! Διαφωνώ, θα προσπαθήσω να σε κάνω να αλλάξεις γνώμη (δημοκρατικός διάλογος λέγεται αυτό) αλλά τη σέβομαι, και αυτή και εσένα που τη φέρεις.
    Αλλά από αυτό μέχρι να κατηγορούμε κάποιον που όχι μόνο δεν απέχει αλλά ψηφίζει και συγκεκριμένο κόμμα ότι το κάνει στη βάση καποιου προσωπικού κέρδους (πέρα του προφανούς ότι πιστεύει ότι τα πράγματα αλλάζουν με τις εκλογές και η ζωή όλων μας μπορεί να γίνει καλύτερη αν η αριστερά ενδυναμωθεί)έχει μεγάλη απόσταση.
    Είναι επίσης πολιτική στάση και καλό είναι να τη σεβόμαστε.
    Δεν νομίζω ότι κανείς προσπάθησε να μανιπιουλάρει κανέναν. Άποψη, και μάλιστα ξεκάθαρη, εξέφρασε σε όλα του τα κείμενα.
    Και η ανωνυμία δεν είναι δικαιολογία. Δεν είμαστε ανώνυμοι. Είμαστε επώνυμοι. Εγώ θα είμαι πάντα η κόκκινο μπαλόνι, ό,τι και αν γράφω. Όπως και ο Καραμανλης, ο ΓΑΠ, ο Τσίπρας ή ο Καρατζαφέρης.
    Αν εσύ πειστείς ή δεν πειστείς, μυαλό έχεις και κρίνεις.

  9. aKanonisti permalink
    Ιουνίου 6, 2009 12:18 μμ

    Χμ… ε ρε κατι προβληματισμους που έχει η βλογόσφαιρα…

    Τι κριμα.. να υπάρχει τόσος προβληματισμος… και τόση απογοητευση… και… να μην υπάρχει λογικη….

    Γιατί…
    Οταν κάποιος λέει στον κόσμο να πάει να ψηφίσει….
    δεν του λέει να πάει να ψηφισει λευκό…
    προφανώς.. του λέει να πάει να ψηφίσει ένα κόμμα…
    (εκτός και αν είναι διεστραμμένα ηλίθιος)

    Τωρα…
    ας πάμε… στο ύπουλο του θέματος…

    Κατάλαβε κανείς.. από τους προβληματισμένους εγκέφαλους… ότι έλεγε να πάει να ψηφίσει ένα από τα δύο μεγάλα κόμματα???
    (ελπίζω όχι…γιατί θα έπρεπε να βγάλει αναπηρική σύνταξη λόγω νοητικής καθυστερισης…τρίτη πρωί….)

    Αρα μένουν… τα "μικρά"… κόμματα…

    Θα μπορούσε ο συγκεκριμένος να είναι του ΚΚΕ???
    (με τίποτα… το στυλάκι… η αισθητική.. η ποιότητα… το αποκλείουν… από την πρώτη ματιά… στο βλογ του…)

    Θα μπορούσε να είναι… Οικολόγος Πράσσινος????
    (με τίποτα{δις}… φαίνεται άτομο πολιτικοποιημένο… και καθόλου άοσμο ή καιροσκοπικό…)

    Αρα τι μένει????
    ΑνταρσΥα… και ΣΥΝ…..

    Η ΑνταρσΥα… δεν ταιριάζει υφολογικά… στα κείμενα του…
    Δεν εμπεριέχουν την Ξύλινη πολυσύλλαβη γλώσσα που συναντάμε σε ένα τυπικό κείμενο… αριστεριστών….

    Οπότε…
    Χμ….
    Τι έχουμε??
    ΣΥΡΙΖΑ και πάλι ΣΥΡΙΖΑ…

    θα μπορούσε λοιπόν… να αφήσει αυτό το έμμεσο μήνυμα…
    χωρίς να τοποθετηθεί καθόλου…
    Αλλά αυτό θα ήταν τίμιο???
    (άτιμο δε θα ήταν σίγουρα…)

    Θα ήταν σίγουρα βολικό….
    γιατί δεν θα είχε κανέναν δυσαρεστιμένο… κανέναν να γκρινιάζει… κανέναν να λέει το κοντό του και το μακρύ του… χωρίς ίχνος λογικής…

    Από την άλλη…
    η στάση αυτή θα ήταν άοσμη… άνανδρη… και καθόλου Ελικοειδής..

    Αυτά…

    Συνεχίστε να απαξιώνετε ότι δεν φτάνετε…
    Συνεχίστε να γκρινιάζετε.. έτσι.. για "μαγκιά"…

    Στην ουσία όμως… δεν εχετε ούτε ένα επιχείρημα…
    λογικό τουλάχιστον…

  10. Laplace permalink
    Ιουνίου 6, 2009 12:27 μμ

    XAXAXAXAXA TOY ΣΥΡΙΖΑ ηταν φιλε αναρχοβλαχε?
    γνωστοι ΚΟΠΡΙΤΕΣ της μπλογκοσφαιρας..
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    στειλε μου πμ στο φορουμ το μπλογκ του να γελασω ρε φιλε..

    χαχαχαχαχα

    συμφωνω 100% μαζι σου αναρχοβλαχε,εισαι αναρχικος με αρχιδια κ οχι αρχιδι που το παιζει αναρχικος και εντάσσεταισαν γνησιο σταλινικο προβατο κατω απο σημαιες,οπως του ΣΥΝ..

  11. κόκκινο μπαλόνι permalink
    Ιουνίου 6, 2009 12:35 μμ

    γουαου…βγήκαν και "τα αρχίδια" στη φόρα! Τέλεια!

  12. aKanonisti permalink
    Ιουνίου 6, 2009 12:36 μμ

    Πω πω πω!!!
    Αν μία ανάρτηση με θέμα το ΣΥΡΙΖΑ… σας έκανε να διαπιστώσετε πως έχετε αρχίδια…. θα πρέπει όχι μόνο να το ψηφίσετε..αλλά να του ανάψετε και λαμπάδα….

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  13. Laplace permalink
    Ιουνίου 6, 2009 12:41 μμ

    ακανονιστη το ανα εχουμε αρχιδια ή οχι το ξερουν καλυτερες απο σενα 😉
    για εσενα δεν ξερω αν εχεις ή οχι…ισως στο μυαλο,γιατι δεν ξερω τι κουβαλας εκει μεσα,αλλα εγω εγραψα την αποψη μου,δεν ασχοληθηκα επ ουδενί μαζι σου.ουτε σε ξερω..

    ελα,γραψε στο μπλογκακι σου κ μην ασχολεισαι μαζι μου…

    δεν θελω καμια συνομιλια με ατομα του επιπεδου σου..

    κόκκινο μπαλόνι αραξε..δεν ασχοληθηκε κανενας μαζι σου..

  14. aKanonisti permalink
    Ιουνίου 6, 2009 12:49 μμ

    Πτωχό μου παιδί….
    τσατίστηκες…
    και δεν είναι καλό σημάδι….

    Εκανες 2 λάθη στην σειρά….

    Εγώ απλά σχολιάσα μία φοβερή δήλωση σου…. και ασφαλώς και δεν έχω αρχίδια…

    Βέβαια…. ισως μπερδεύεσαι… από τα γένη… γιατί δεν σε κόβω και φιλόλογο… ούτε και φοβερό τσακάλι…

    Ακανονιστη = θηλυκος επιθετικός προσδιορισμός… συνήθως… τα θηλυκά είδη δεν έχουν αρχίδια….

    Μήπως σε κοροιδέψανε τίποτα τραβεστί.. και σου μάθανε λάθος ανατομία????

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

  15. Laplace permalink
    Ιουνίου 6, 2009 12:53 μμ

    γιαυτο τσακαλακι μου εγραψα οτι δεν ξερω αν εχεις(γιατι μπορει να εισαι τραβεστι εννοουσα) ή τα εχεις στο μυαλο..

    δεν με πιανεις κ με απογοητευεις..οι θεσσαλονικιες φημιζονται 'οτι τα πιανουν' ευκολα…

    τελοσπαντων,ειναι ξενο blog κ δεν εχω ορεξη να 'συνομιλήσω' μαζι σου..

    οσο για εμενα,αστο καλυτερα..
    με ξερουν κ 20 ατομα απο κοντα..

    με αυτους τα λεω face to face

    μεγαλη ιδεα εχεις για τον εαυτο σου αν νομιζεις πως θα κατω να συνομιλήσω πισω απο το pc με ενα προβατο του ΣΥΝ

  16. aKanonisti permalink
    Ιουνίου 6, 2009 12:59 μμ

    Ρε συ… με απογοητεύεις…
    ενα μόνο λάθος στη γραφή…
    ένα λάθος στρατηγικής….
    και ένα λάθος λογικής….

    Καημενούλι….

    Μάλλον εσύ έχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου… και για την εικόνα που δίνεις στα 20 άτομα που σε ξέρουν…

    Υ.Γ.Δεν σου λέω τα λάθη… για να ψαχτείς…και να βελτιωθείς….
    Ακόμα νέος είσαι…..

  17. Laplace permalink
    Ιουνίου 6, 2009 1:01 μμ

    εντάξει, ευχαριστώ που με έσωσες αγγελε του διαδικτύου..
    θα το θυμάμαι πάντα..

    αντε,καλους φραπεδες..

  18. Πέτσες © permalink
    Ιουνίου 6, 2009 2:41 μμ

    ω!ρε ! Σούτια έχει εδώ!!!
    Μη μαλώνετε ρε παιδιά , όλοι έτσι είναι εδώ μέσα…Αυτό καταλάβα μετά απο λίγο καιρό στη blogοσφαιρα…!!!
    Πόσα είναι αυτά τα blog εδω μέσα , που είναι πατριωτικά???Φασιστικά και ρατσιστικά!???Όλοι εκφράζουν άποψη και καλά για το καλό της Ελλάδας !!!Ξυστα τα …. δηλαδή!!!
    Όσοι λέγανε οτι δε θέλαν αποχή και καλά δήθεν για να ασκήσουμε το δημοκρατικό μας δικαίωμα , ή ήταν πολιτικοποιημένοι ή τουλάχιστον υποστήριζαν κάποιο κόμμα!!!!
    Σκατά στα κόμματα…Φόλα στους πολιτικούς ..!!!

    Καλησπέρα!!

  19. αναρχόβλαχος permalink
    Ιουνίου 6, 2009 2:58 μμ

    Kαταρχήν,ηρεμία.Κατα δύτερον,διαβάστε σωστά αυτά που γράφω,για να μην παρεξηγούμε..
    Κοκκινο μπαλονι,κατηγόρησα εγώ κάποιον,οτι έχει προσωπικό κέρδος;πρόσεχε σε παρακαλώ λίγο τις λέξεις που χρησιμοποιείς.Δεν ξέρω αν έχει ή οχι,ο τρόπος που'' κινήθηκε'' εμένα αυτό μου λέει,μπορεί να κάνω και λάθος,εδώ ξαναλέω κολλάει η ανωνυμία,δεν μιλάω με σιγουριά,αλλά τι εντύπωση μου δημιουργήθηκε,απλό.Δεν είσαι επώνυμη επειδή λέγεσαι κοκκινο μπαλόνι,θα με τρελάνεις;Εννοείται δεν θα αναφέρω το blog,γιατί πολύ απλά,μπορεί να μην γνωρίζει για την ανάρτηση μου,και να μην έχει την ευκαιρία να με αντικρούσει ή να πεί τελοσπάντων οτιδήποτε,σεβαστείτε το αυτό.Και κάτι άλλο,ίσως να διαφωνώ μαζί σου,δεν προσπάθησα όμως να σε επηρεάσω,απλά λεώ την γνώμη μου.Αν θέλεις να είσαι σαφής ως προς τι υποστηρίζεις πολιτικά,εφόσον βέβαια θέλεις να το γράψεις στο blog σου,κατα την γνώμη μου πάντα,ξεκαθαρίζεις την στάση σου από την αρχή,ώστε κάποιος που δεν συμφωνεί να μην μπεί στον κόπο να διαβάσει τόσες και τόσες αναρτήσεις και σχόλια,και να καταλήξει να δεί μια ωραία σημαιούλα,φόρα παρτίδα,έκτός βέβαια,και θέλεις να επηρεάσεις χρησιμοποιώντας την αναγνωρισιμότητα σου σαν bloger,τελεία.
    Ακανόνιστη,θα το αναφέρω σαν παράδειγμα,ποιά είσαι εσύ που θα πείς στον κόσμο τι να ψηφίσει;Το οτι σε διαβάζουν κάποια άτομα,νιώθεις οτι έχεις δύναμη ξαφνικά ε;και απέκτησες και το δικαίωμα να επηρεάζεις απόψεις και να προτίνεις κόμματα;δεν βλέπεις καθόλου λογική;Να πώ και άλλο ένα παράδειγμα;Και πως ξέρω εγώ οτι δεν είσαι οργανωμένη σε νεολαία,και είναι αυτός ένας τρόπος,''παίζωντας'' το,ανεξάρτητη που λέει την γνώμη της,να προσελκύσεις μερικούς;γιατί να αφήσεις έμμεσο μήνυμα;πες το καθαρά απο την αρχή αφού έτσι και αλλιώς έχεις σκοπό να το κάνεις,και να αφήσεις την προπαγάνδα,(για μένα αυτό είναι),πρίν την δημοσίευση της επιλογής σου.Αυτό λέω,και δεν με νοιάζει πιο κόμμα επιλέγει,πραγματικά,δεν είναι αυτο το θέμα μου..
    Ο τρόπος που γράφεις,και ειδικά στο τέλος,εμένα με βάζεις σε υποψίες,γιατι δεν σε ξέρω βέβαια.Υπερασπίζεσαι με θέρμη το συγκεκριμένο blog,ή υπερασπίζεσαι με θέρμη συγκεκριμένο κόμμα;Αν είναι το δεύτερο,απλά γίνεσαι γραφική..

  20. αναρχόβλαχος permalink
    Ιουνίου 6, 2009 3:13 μμ

    Πετσες,και εγώ αυτό αρχίζω και καταλαβαίνω,είμαι νιός ακομα αλλα θα μαθω.
    χαιρετισμους…

  21. αναρχόβλαχος permalink
    Ιουνίου 6, 2009 3:19 μμ

    Laplace,μπα,ειμαι λιγος για ανρχικος,την παλευω ομως..να σαι καλα,θα τα πουμε στο φορουμ..

  22. Iptamenos Ollandos permalink
    Ιουνίου 6, 2009 6:07 μμ

    @ Κόκκινο Μπαλόνι,

    Εσύ και ο Αγησίας είσασταν οι μόνοι που διατηρήσατε ένα επίπεδο στη συζήτηση, στο εν λόγω ιστολόγιο. Μην το χαλάς τώρα, δεν αναφέρομαι σε σένα για το πολιτεύεσαι. Η δικιά μας "παρεξήγηση – λάθος μου" έχει ξεκαθαριστεί. Ο εν λόγω μπλόκερ δεν μου απάντησε.

    Τώρα η φράση μου "προσωπικό κέρδος" έχει να κάνει με την αδυναμία μου (είπαμε βραδυφλεγής εδώ) να βρω άλλον λόγο για την επιλογή ορισμένων να θεωρούν ότι σώνει και καλά ένα κόμμα ή ένας -ισμός θα τους κυβερνήσει καλύτερα από τους εαυτούς τους. Άπό ξεκινάω και λέω ότι ή έχουν κέρδος (χρηματικό ή άλλου είδους) ή ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι θα έχουν κέρδος και/ή συμπεριφέρονται απλώς σαν οπαδοί ποδοσφαιρικής ομάδας. Η ψήφος και το πολιτεύεσαι δεν ποινικοποιήθηκε και ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο, αλλά αν ο εν λόγω ιστογράφος έχει πολιτευθεί τότε έχει ένα ισχυρό κίνητρο για να επηρρεάσει κόσμο. Αν πάλι δεν έχει πολιτευτεί γιατί δεν το αρνήθηκε, αλλά αντίθετα άλλαξε το ύφος του, που πιστεύω να πρόσεξες και εσύ.

    Εν πάσει περιπτώση, δεν θέλω να πείσω κανέναν για τίποτα, και απλώς προσπαθούσα να μάθω από εσάς. Μπορεί ο τρόπος μου να μην είναι καλός ή να ρωτάω ανόητα πράγματα, αλλά αυτός είμαι…

    Συγνώμη για την κατάχρηση χώρου αναρχόβλαχε!

Σχολιάστε

