Skip to content

ΥΠΑΡΞΙΑΚΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ

Ιουνίου 20, 2009

35 χρόνια ύστερα από την χούντα των συνταγματαρχών,35 χρόνια Δημοκρατίας,35 χρόνια φόρου τιμής στη ιστορία μας και την πολιτιστική κληρονομιά μας(ναι,καλα),35 χρόνια ανάπτυξης..
Βρισκόμαστε στο έτος 2009,ύστερα απο 35 χρόνια εφαρμογής όλων των παραπάνω σε κάθε επίπεδο.Είναι όμως έτσι;Συνφωνα με τους πολιτικούς μας,και βέβαια.Χαρακτηρίζεται από το σύνολο τους πιστεύω σαν μια πορεία συνεχούς ανάπτυξης της χώρας μας,οικονομικής, πολιτιστικής,κοινωνικής,και γενικά επιτυχής ύστερα από τη μεταπολίτευση .Υπάρχουν μάλιστα,νούμερα και στατιστικές που το αποδεικνύουν,στο 3,5 η ανάπτυξη,στο 4,στο 5,φέτος πιο χαμηλά λόγω και της κρίσης,αλλά και πάλι αναπτυσσόμαστε..
Ανάπτυξη,μια γενική έννοια,δύσκολο να προσδιοριστεί από τον καθένα μας πρακτικά ,δύσκολο να την συναντήσουμε στην καθημερινότητα μας και να πούμε:Α,ορίστε,αυτό είναι ανάπτυξη..
Έλλειμμα,εύκολα προσδιορίζεται,είτε είναι οικονομικό είτε ψυχολογικό είτε νοητικό,αν υπάρχει θα το καταλάβεις,όπως και να έχει το θέμα. Τώρα,πως σχετίζονται οι δυο παραπάνω έννοιες,με ποιο τρόπο συνδέονται;Πως,γίνεται 35 χρόνια ανάπτυξης της χώρας μας,να έχουν δημιουργήσει ένα οικονομικό έλλειμμα 285 δις. ευρώ;;Ένα έλλειμμα,που προφανώς μεγάλωνε καθώς περνούσαν τα 35 χρόνια ανάπτυξης της χώρας,δεν γίνεται να δημιουργήθηκε από την μια στιγμή στην άλλη. Οπότε δεν μπορείς να θεωρήσεις υπεύθυνη κάποια συγκεκριμένη κυβέρνηση,αλλά όλες,από τότε μέχρι τώρα,ε αγαπητοί πολιτικοί μας;;
Μήπως όμως,τελικά φταίμε εμέις;μήπως αρνούμαστε την φορολογία συλλογικά σαν λαός,και έτσι μειώνονται τα κρατικά έσοδα;Μα τότε,θα είχαν γεμίσει οι φυλακές με οικονομικούς εγκληματίες,έτσι δεν είναι;Μήπως,όμως,τελικά αγαπητοί πολιτικοί μας φταίτε εσείς,που δεν διαχειρίζεστε σωστά ή και καθόλου τα οικονομικά θέματα της χώρας;
Μα τι λέω,εσείς,όχι ποτέ. Αλλά και να φταίτε σε κάτι,ε τότε θα αναλάβετε την »πολιτική ευθύνη» που ισοδυναμεί στο ταραγμένο σας μυαλό με ταυτόχρονη λύση του προβλήματος, άφεση αμαρτιών και εξέφραση ταπεινής συγγνώμης προς τον λαό,που τόσα χρόνια βέβαια κατά ένα περίεργο τρόπο την δεχόταν.
Αναρωτιέμαι,τι το μαγικό περιέχει αυτή η φράση που οι πολιτικοί την επικαλούνται σε αντιδιαστολή της εκδίκασης του αδικήματος που διέπραξαν εις βάρος μας,με αποτέλεσμα τελικά να αποποιούνται κάθε ευθύνη για οτιδήποτε έχουν κάνει,και να επιστρέφουν,το πολύ πολύ με μια »πολύκροτη» και με πολλά »μηνύματα‘ πάταξης της διαφθοράς που εμείς βέβαια πρέπει να λάβουμε,διαγραφή από το κόμμα τους,στην βίλιτσα τους που έχτισαν στις πλάτες μας. Δηλαδή,γιατί να μην έχω και εγώ αυτήν την δυνατότητα,και ο κάθε πολίτης,να αναλαμβάνει όποτε »στριμωχτεί» την πολιτική ευθύνη,σαν πολίτης,και όλα καλά,μου λέτε;
Το λοιπόν,δεν υπάρχει απολύτως τίποτα σε αυτήν την φράση,είναι κενή,άνευ σημασίας και νοήματος,όπως ακριβώς είναι και η ίδια η ύπαρξη αυτών που την επικαλούνται
Συμπέρασμα:η υπαρξιακή ανυπαρκτότητα των πολιτικών μας δημιούργησε το απίστευτα ιλιγγιώδες έλλειμμα (και όχι μόνο βέβαια) για το οποίο θα την πληρώσουμε πάλι εμείς με το νέο τσουνάμι,και όχι κύμα,φόρων που έρχεται.
ΥΓ.Μόνο όταν καταλάβουμε,οτι εμείς πληρώνουμε τις πομπές των αχρείων που μας κυβερνάνε,απο την τσέπη μας,μπορεί να μας ‘πονέσει’ λίγο και να αλλάξει κάτι τελικά σε αυτόν το τόπο..
8 σχόλια leave one →
  1. fidelio permalink
    Ιουνίου 22, 2009 9:00 πμ

    "Μόνο όταν καταλάβουμε,οτι εμείς πληρώνουμε τις πομπές των αχρείων που μας κυβερνάνε,απο την τσέπη μας,μπορεί να μας 'πονέσει' λίγο και να αλλάξει κάτι τελικά σε αυτόν το τόπο.."

    Καλημέρα. Πιστεύεις ότι δεν το έχουμε καταλάβει; Μήπως μας συμφέρει; Είμαστε βαθεια συντηριτικός λαός με περιορισμένα δημοκρατικά αντανακλαστικά. Οι αλλαγές θέλουν χρόνο και προσπάθεια για να γίνουν.

  2. taspa permalink
    Ιουνίου 22, 2009 10:07 πμ

    Οι καιροι ου μενετοί,fidelio,μονο αν αναγνωρίσουμε οτι επιτρέψαμε μεσα απο την ελλειψη αυτογνωσίας[συνεπεια της ελλειψης παιδείας]να μας επιβάλλουν εικονικούς παραδείσους,την ωρα που μας υποδούλωναν στους νεους Αφενταδες [Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα-καθως δεν ειναι μονο οι Τραπεζες,και τα Real estet και οι μεγαλοεργολαβοι και οι Μεγαλοεκδότες-Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα ειναι,ακόμη και η Βιομηχανια τροφίμων] δεν χρειαζόμαστε τίποτε περισσότερο για να το καταλάβουμε και να αντιδρασουμε.
    Αναρχ…. καλημέρα,ειναι ευκολο να μου στείλεις το μειλ σου? ευχαριστώ,οπως κι αν εχει

  3. αναρχόβλαχος permalink
    Ιουνίου 22, 2009 11:14 πμ

    Δεν ξερω,ρε συ,fidelio,τι εχουμε καταλαβει,και αν εχουμε καταλαβει κατι σαν λαος.Πιστευω και να καταλαβαινουμε μερικα πραγματα δεν τα συνειδητοποιουμε,παρα μονο εφημερα ή αν συμβει καποιο συνταρακτικο γεγονος..Ειμαστε συνρηριτικος λαος,μας εχουν πεισει οτι ειμαστε,μας εχουν κανει,δεν ειμαι σιγουρος.Θα συμφωνησω με την taspa για την ελλεθψη παιδειας,που απο εκει ξεκινανε ολα,μα ολα..Τουλαχιστον αχνοφαινεται κατι καλυτερο στο βαθος,αρκει να δυναμωσει λιγο,..Ιδωμεν.
    Καλημερες..

  4. Miou-Popofotitsa permalink
    Ιουνίου 22, 2009 7:41 μμ

    Έλα!!έχεις βαρβειάκι!!!φιλιά***

  5. fidelio permalink
    Ιουνίου 23, 2009 10:36 πμ

    taspa..

    Το σχόλιό σου μοιράζεται ένα κοινό με εκείνο του αναρχόβλαχου: την πίστη (εγώ την ονομάζω απλώς "καραμέλα", πρόταση χωρίς νόημα επειδή ετσι μάθαμε να λέμε) ότι ΟΛΑ είναι αποτέλεσμα της ελλειψης παιδείας. ΑΚι πότε είχαμε παιδεία και αυτογνωσία και πότε την χάσαμε; Δεχομαι οσα λες για τους εικονικούς παραδείσους και τα τοιαύτα. Τι γίνεται ομως αν καποιος σου πει: εμένα μου αρέσει αυτη η κατασταση, εχω βολευτει.

    Για να αλλαξει αυτη η νοοτροπία θέλει χρόνο. Μια ή δύο γενιές ας πούμε. Εμεις είμαστε η πρώτη.

    Αναρχοβλαχε..
    Αρκέι να δυναμώσει. Μένω σε αυτο (συμφωνώντας μαζί σου). Κι σε ρωτώ απλώς: Πώς θα δυναμώσει; Από τη μια μέρα στην άλλη;

  6. αναρχόβλαχος permalink
    Ιουνίου 23, 2009 1:04 μμ

    Λές οτι είναι καραμέλα η ''πίστη'' οτι όλα είναι έλλειψη παιδείας.Και τότε τι είναι?Η αλλαγή νοοτροπίας,δεν θα γίνει με μια καλύτερη παιδεία?Και όταν λέω παιδεία,δεν εννοώ βέβαια σαν μοναδική ''πηγή'' το σχολείο,ούτε και το επίπεδο μόρφωσης(μια ματιά στους καθηγητές στα τει και αει της χώρας,τα λέει όλα)αλλά σίγουρα είναι η βάση.Πάντως,αυτό δεν σημαίνει οτι,τουλάχιστον εγώ,δικαιολογώ την όλη κατάσταση επειδή θεωρώ οτι πάσχουμε σαν λαός σε αυτόν το τομέα,τότε όντως θα ήταν ''καραμέλα'',όπως λες.Απλά πιστεύω,το οποίο το βλέπω καθημερινά γύρω μου,χώρις να θεωρώ τον εαυτό μου ''παιδεμένο'' οτι εκεί βρίσκετε η βάση της λύσης που ψάχνουμε όλοι σε πολλά θέματα.Δηλαδή,αν δεν οφείλεται σε έλλειψη παιδείας η τόσο μεγάλη χειραγώγηση μας από την τηλεόραση,τότε σε τι οφείλεται?
    Συμφωνώ πάντως σε αυτό που λές για τις γενιές,κατι αχνοφαίνεται…

  7. Marouli permalink
    Ιουνίου 23, 2009 1:57 μμ

    Παιδι? εχεις βραβειο λεμε…

  8. kaliteros permalink
    Ιουνίου 23, 2009 4:45 μμ

    Αναρχόβλαχε καλώς σε βρήκα.
    Πέρνα να δεις/διαβάσεις κάτι που ενισχύει (ή τέλος πάντων δείχνει μια άλλη πτυχή) κατα κάποιο τρόπο την ανάρτησή σου.
    http://kaliteros.blogspot.com/2009/05/1945-1952.html

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: