Skip to content

ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

Δεκέμβριος 18, 2009


ΜΑΛΑΚΑ ΧΡΥΣΑΥΓΙΔΗ,ΟΡΙΣΤΕ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΟΥ,Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΡΘΡΩΠΟΜΟΡΦΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΡΔΕΣ ΣΟΥ.

ΑΥΤΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΙ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ;ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ;ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ,ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΖΑΜΑΡΙΑ ΣΑΣ,ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΤΟ ΜΠΑΤΣΟΚ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΑΣ;ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΟΙ «ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ» ΚΑΙ ΟΙ «ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ»;


ΜΑΛΑΚΑ ΜΙΚΡΟΑΣΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕ:


Μια από τις δεκάδες περιπτώσεις αστυνομικής βίας που καταγράφηκε κατά τη διάρκεια των διαδηλώσεων στις 6-7/12/09 , όπου πλέον οι αστυνομικοί «προστατεύουν τους πολίτες»… Τα στοιχεία του ατόμου που υπέστη αυτά που θα διαβάσατε παρακάτω είναι στη διάθεση τουVirusMedia και για ευνόητους λόγους δε δημοσιεύουμε το όνομα του.

Το αφιερώνουμε στον υπουργό «Προστασίας του Πολίτη» !

“Την Κυριακή 6/12 λίγο αφότου ξεκίνησε η πορεία και φτάσαμε περίπου στο ύψος της πλατείας Αντιγονιδών στη Θεσσαλονίκη, μία κρότου-λάμψης ή δακρυγόνο, δεν ξέρω τι ακριβώς ήταν, ’προσγειώθηκε’ στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου κι ευθύς βρέθηκα στο έδαφος χτυπώντας και την μύτη μου. Μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα ή μάλλον ταυτόχρονα θα έλεγα, άρχισα να χάνω τις αισθήσεις μου και να μην καταλαβαίνω τι συνέβαινε γύρω μου αφού το δακρυγόνο σχημάτισε ένα αρκετά ευρύ και βαθύ τραύμα στο κεφάλι μου.

Ευτυχώς κάποιος σύντροφος με σήκωσε με τράβηξε μαζί του μέχρι που, λίγο πριν το υπουργείο, μας περικύκλωσαν τα ΜΑΤ , οι οποίοι μας διέταξαν να κάτσουμε στο δρόμο με τα μάτια χαμηλά με την απειλή να μας χτυπήσουν. Όλοι μας, γύρω στους 150, κάναμε όπως μας είπαν, αλλά εν τω μεταξύ εγώ συνέχισα να χάνω αίμα και από το κεφάλι μου ενώ αιμορραγούσα και από τη μύτη μου. Αλλά όσο και να ζητούσα από τα “όργανα της τάξης” να καλέσουν ένα ασθενοφόρο, το οποίο δεν κάλεσαν ποτέ!, τόσο κάποιος από αυτούς εξοργιζόταν περισσότερο και με έβριζε με φρικτά χυδαίο και προσβλητικό τρόπο με φράσεις του τύπου: «πουτάνα ψόφα», «εδώ θα τελειώσεις, θα πεθάνεις», «ψόλα ξέρνα κ σκάσε» κ.ά.!

Κάποια στιγμή μάλιστα ένας προσπάθησε να με χτυπήσει με το γκλόπ αλλά πέτυχε κάποιο σύντροφο- που μπήκε μπροστά- γιατί ήμουν ήδη πολύ άσχημα. Μετά από κάποια ώρα με οδήγησαν στην απέναντι μεριά του δρόμου όπου στεκόταν ένας ασφαλίτης, ο οποίος αφού πήρε τα στοιχεία μου, άνοιξε την τσάντα μου κ πήρε την κάρτα μνήμης της μηχανής μου, οπού ήταν καταγεγραμμένος ο διάλογος που είχε προηγηθεί με αυτόν που με έβριζε λίγο πριν, ενώ περιείχε φωτογραφίες και βίντεο από την πορεία. Ο ίδιος ασφαλίτης μου είπε να κάτσω πάλι στο δρόμο αλλά εγώ άρχισα πάλι να χάνω τις αισθήσεις μου κι έτσι προσπάθησα να στηριχτώ σε κάποιο αυτοκίνητο και κατά λάθος τον ακούμπησα. Αρχίζει να με σπρώχνει και να μου φωνάζει «φύγε παλιοβρωμιάρα με τα κωλοαίματα σου» με αποτέλεσμα να ξαναπέσω κάτω .

Αυτήν τη φορά ήλπιζα να καλέσουν ένα ασθενοφόρο, ενώ την ίδια στιγμή ο πόνος στο κεφάλι μου γινόταν πιο έντονος και η αιμορραγία αυξανόταν. .Ώσπου ένας δικηγόρος , που έτυχε να γνωρίζω και προσπάθησα να τον φωνάξω μήπως με βοηθήσει, έφτασε εκεί. Λίγη ώρα μετά με είδε και απαίτησε από τον ασφαλίτη να με αφήσει γιατί πια δυσκολευόμουν ακόμα κ να μιλήσω, και να καλέσουν ασθενοφόρο για μένα και έναν ακόμα διαδηλωτή επίσης χτυπημένο. Παρ’ όλα αυτά εκείνοι δεν μας άφηναν μέχρι κάποια στιγμή όπου τα υπόλοιπα παιδιά διαμαρτυρήθηκαν, επικράτησε ένταση κι ο δικηγόρος, αν και του φώναζαν τα “όργανα της τάξης” να μ’ αφήσει ,με πήρε από’ κει και φύγαμε.

Η συνέχεια εξελίχθηκε στα επείγοντα του ΑΧΕΠΑ από το οποίο έφυγα, αισίως, με ευθειασμό στον αυχένα, κάκωση της κεφαλής, θλαστικό τραύμα βαθύ έως το οστούν και κάποιες διαταραχές στο αυτί με επακόλουθο ιλίγγους, ναυτίες κ κεφαλόπονους που θα διαρκέσουν σύμφωνα με τους γιατρούς για τουλάχιστον 2 μήνες”.

4 Σχόλια leave one →
  1. Laplace permalink
    Δεκέμβριος 18, 2009 10:14 μμ

    αδελφε θα δεις οτι θα φυγουν βραδυ!μα το θυμασαι!με αιμα κ κλαμα θα φυγουν!

  2. αναρχοβλαχος permalink
    Δεκέμβριος 19, 2009 4:11 μμ

    ειδικα αυτον τον μαλακα τον χρυσαυγιδη θελω να φυγει παρακαλωντας ρε φιλε.γαμω το μπατσοκ..

  3. BbisbosS permalink
    Ιανουαρίου 1, 2010 9:48 πμ

    Με του Χριστού τη γέννηση και με το νέο έτος μόνο χαρούμενες στιγμές να σου 'ρθουνε οφέτος.

  4. Ιανουαρίου 5, 2010 10:41 μμ

    Άστα να πάνε.

     
    Στο αναμεταξύ οι εξελίξεις τρέχουν.
    Χρειάζεται ΡΗΤΗ, κατηγορηματική, εντολή απο τον ιδιοκτήτη λαό:
    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ στο Μεταναστευτικό ► Όλα τα Γραφικά, Εικόνες, Avatars, Icons
    Στείλτε και τις δικές σας εμπνεύσεις με θέμα: «Δημοψήφισμα» (βλ. στο τέλος της σελίδας)
     

Σχολιάστε

